indian/hippie

Greetings from pysselbordet. Hur är läget? Här är det lite ostadigt, verkar vilja regna snart. Men det har varit lite halvvarmt hela dagen ändå. Jag har hängt nere på stan, för med fina fina Lisa som håller på och bakar lite bulle i ugnen och sedan med Hannanamonkei. Vi köpte en massa fina pysselgrejer, så nu sitter vi hemma och pysslar ihop kanonfina örhängen och annat awesome. :D Jag kan visa vad vi fått ihop lite senare.

Men nu ska jag fortsätta krabba med att få in bilder i detta himla inlägget. Så när ni väl kan läsa detta så kan ni tänka på att jag suttit och jobbat hårt för att få med bilderna! Gaah!




JAAAA! Bilderna ville funka till slut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0