det var en grym kväll!

Det blev inte som jag först hade tänkt, men det blev grymt bra ändå! Vid femtiden var jag och Martin borta hos hans farbror och hans sambo för en baby shower. Ingen vanlig som man brukar se på TV, utan en laid back och chill hiphop-baby shower. Åt jättegott! Jag var tvungen att pysa vid åtta för att möta upp tjejerna nere på 4 krogar vid sjön, det nybyggda vid Växjösjön. Jättemysigt ställe och goda drinkar! Karro och Rosanna skulle upp och jobba idag så de kunde inte vara ute så länge, så vid elva eller så drog vi och käkade lite på donken, innan jag och Ellinor fortsatte till Lagerlunden för att möta upp Martin och de andra där. Karros buss gick inte så hon kom också och dansade en stund.

Det var ett riktigt grymt hiphopkoncept på Lagerlunden igår. Tidiningen Kingsize var där med feta DJs och kastade ut en massa Frank Dandyunderkläder och grejer. Martin vann dessutom en ball klocka och en tröja för att han dansade bäst. Jag fick också tag på ett par trosor, fel storlek bara men vad gör man? :D


Fina babypaket.


Bröderna. Roberto och Martin.


Mys vid sjön!


Goda och giftigt gröna drinkar!


En kille med svensexa dök upp och skulle kränga en lättklädd kalender av sig själv, haha!


Kajsa worked hard hela kvällen. Det var fullt med folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0