bröllopsfunderingar


Om jag får för mig att gifta mig (vilket jag säkert kommer göra, rrrromantiker) och om jag skulle ha såhär många brudtärnor så skulle jag också ta en sån här fin bild! :)

Hur vill ni ha ert bröllop? Pampigt a´la amerikat, med sand mellan tårna på en strand långt bort, med så få vittnen som möjligt? Jag har hört att Pamela Anderson valde att tatuera Tommy runt ringfingret istället för att ha en vanlig ring när hon gifte sig med Tommy Lee. Efter att de skiljt sig (no figure) fick hon ändra det till Mommy. Don´t try that at home, peeps!

Jag skulle nog helst vilja gifta mig utomhus, enkelt men ändå lite fancy. Helst med en lite annorlunda twist så man faktiskt märker vem som ska gifta sig. Närmaste giftermålet får jag väl hoppas på att det blir systra mi och Axel. Fast vi får väl se när det kommer bäbisar och husköp, men oooh så fint det skulle kunna vara! *blink blink* Kärleken.. kärleken!

*aaaaaahhh*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah! blink blink Ja vi får väl se vad som väntar i framtiden, men nu är det bilbarnstolsfunderingar och extrastora bagageutrymmen som occuperar våra tankar.

2011-07-29 @ 23:02:00
Postat av: vitsoppan

aaaahhh hahahahah

2011-07-31 @ 13:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0