nu börjar resan mot topphälsa.. igen

Usch det var precis så illa som jag hade trott, om inte värre dessutom! Vilket jag egentligen visste, jag har känt mig övertrött, lättirriterad, haft svårt att koncentrera mig och märkt hur kroppen läker dåligt. Jag ska köpa kosttillskott med antioxidanter och omega 3 för att börja få bukt med det, och främst - äta regelbundet! Jag gled in i något slags "äta när jag blir hungrig"-tillstånd vilket blir lite knas. Well no more! Enligt Karin har jag dansförbud till dess att jag fått upp mina näringsvärden, och med tanke på att dansen är mitt jobb så har jag lite drygt en månad på mig att komma på fötter igen. Tjiho!


Green in the morning, red in the evening. And a chillpill in between.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0