howdy!

Vi var hos mina föräldrar igår, och min lilla häxmamma knåpade ihop någon jätteäcklig sörja av honung, gukrmeja och ingefära som jag och Martin fick äta. Believe it or not men idag känns det faktiskt lite bättre! Näsan rinner inte fullt lika mycket och huvudet känns inte riktigt lika segt. Bra det, med tanke på att dansterminen mygstartar idag med On Stage. Roligt! Det känns som om allt startar idag. Martin drog till skolan, sin sista termin :D, folk nere på kontoret börjar jobba igen så man slipper föra en monolog med alla mail, dansandet tar fart. Jag känner inspirationen och har suttit och tagit tag i mail och annat som legat på hold under ledigheten. Nu kör vi!


I brist på annat får ni en sneakpeak på vår homemade walk in closet. Det är inte riktigt klart ännu, mestadels för att Martin är latare än latast och inte får tummen ur att lägga in alla sina kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0