halvlyxigt

Martin har äntligen fått tummen ur och lassat in sina kläder. Skönt! Luft överallt, slippa överfulla garderober och bra överblick över allt! Och det är lite najs att ha plats med en ordentlig gästsäng, känns bättre att kunna erbjuda ett riktigt gästrum istället för en liten soffa som man får ligga hopknölad i precis där vi också sover. Privacy is the shit. Nu är det bara lite nya fina kuddar, mattor, bra belysning i hela rummet och förvaringskorgar för hyllorna som saknas. I like!


Det man ser när man kommer in i rummet. Kanon med tyg på baksidan av hyllorna - lätt att byta ut och förändra!


Man knallar in bakom hyllorna för att komma till kaoset. Som tack och lov inte syns härifrån. I would go nuts.


Och så den hemliga baksidan alltså! Vi har två hyllrader var, det som syns är alltså mitt. Och jag la beslag på den lilla hyllan också, för smycken och skärp och sånt.

Kommentarer
Postat av: elina

Nu blev jag avis ;) Så vill jag med ha det!!

2011-01-14 @ 00:08:30
URL: http://hanssonelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0