dubbeldejt

Long time no see! Jag har massvis att göra, har drabbats av den lite mindre trevliga stresspaniken över mycket att göra. Jag har bläddrat många gånger i min kalender och kan konstatera att jag har cirka åtta workshops att planera och genomföra, två koreografier att göra till projektarbeten jag har lovat att bidra till (och så en korr jag gjorde idag, tjoho!), femton lektioner att planera inför vårterminen och tolv koreografier att göra inför uppvisningen. Och helst av allt ska allt detta bli klart inom två veckor. Jeez. Så jag har hållt mig på säkert avstånd från datorn idag, fingrarna dras så lätt, så lätt till facebook och bloggar om man inte håller sig en bra bit ifrån.

Men eftersom jag knåpat ihop en koreografi idag så passade vi på att gå på bio. Vi drog med oss Rosanna och Ola så det hela turned out to be en dubbeldejt till slut! Vi såg Narnia och avslutade med käk på Akropolis. Mys!


Vi har fått fönstertittare i vårt område. De här snubbarna är inte blyga heller, har stått och tittat ett par dar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0