ordinary day - med lite färre beroenden än vanligt

Bah, jag glömde min datorsladd på Kulturama, så jag fick låna Martins dator lite. Min har extremt dåligt batteri så den dör efter ungefär två minuter utan sladd. Jag är så sjukt beroende av min dator att jag skäms! Jag har verkligen allt där - en massa info, musik, bilder och alla hemsidor jag besöker en sisådär tolv gånger per dag. Men jag hämtar den first thing in the morning, så ingen panik här inte! Hehe. 8)

Har hängt nere på Kulturama hela dagen idag, Emelie och jag har trixat ihop en dansteater om självskadebeteende till Martin och Sofias projektarbete, som nog kan bli väldigt intressant! Och vi bestämde oss också för att byta klasser idag, hon hade mina prepare och jag hennes modernklass. Fast vi slog ihop grupperna mot slutet och lät dem arbeta tillsammans. Blev väldigt bra! As always, omväxling förnöjer! Ibland känner man bara att man måste göra något annorlunda med sina klasser, och att byta med någon som har klass samtidigt är perfekt.

Nu blir det väl att gå och lägga sig, eftersom jag inte har någon dator som håller mig vaken alldeles för länge. :) Sov gott!


Det fick bli en arkivbild idag. Monica, Martin, jag, Karin och Emelie fick lära känna grönländsk maskdans under hösten förrförra året! Skitroligt!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, omg! Gillar bilden skarpt! :P Träffa dessa i en mörk gränd and youll shit ur pants!



sv: Jaså`? Så det var inget mer romantiskt än så? :(

2011-02-16 @ 06:42:28
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0