mr long thursday, we meet again

Back home! Torsdagar har blivit mina längsta dagar, innan var tisdagar jobbigast, hade fyra klasser på raken. Alla klasser var olika och krävde mycket energi, men en av klasserna försvann så jag börjar lite senare istället. Torsdagar däremot är fortfarande fyra klasser på raken, lärarträningen inräknad. Och min längsta dag också, slutar 21.45. Wooh, lycka till att gå och lägga sig vid 22 då. :P

Min kamera är paj! Vet inte riktigt hur sönder den är, eller om det är minneskortet. Men den vill i vilket fall inte fungera som den ska. Witch is katastrof! Jag filmar jättemycket av mitt material till jobbet för att minnas, och bloggen är ju bajstråkig utan bilder. Kanske drar och köper en ny imorgon, har ändå bara en klass på kvällen som dessutom redan är planerad! :) Vi får se!


Tills dess att en ny kamera är införskaffad blir det en gammal bild. Efter en workshop om jag inte minns fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0