gothenburg it is!

Ska snart sova, är jättetrött! Sov dåligt inatt, och hela dagen har bestått av en massa åkande fram och tillbaka tvärs över hela Göteborg. (Somnade lite halvt på spårvagnen mellan alla ställen.) Himla trevligt dock, har träffat en massa folk som Martin känner sedan innan, barndomsvänner och sådär. Kallt som fan är det också, fryser rumpan av mig här. Imorgon ska jag kika efter något värmande, borde tagit med mig en kofta eller nåt.

Fast jag har hittat lite kul på stan idag! Bland annat en balklänning. :) Eller, det är en vanlig snyggklänning, som men lite rabatter och presentkort bara gick på 400 spänn. Jag är happi! Jag vill verkligen inte ha en vanlig balklänning, har redan haft det på två tidigare baler så nu skiter jag i det och vi kör på lite casualsnyggt istället. Blir grymt. Jag fick också hem ett par feta jeans, fyndade för 80 spännisar. Yaay! Får visa en annan dag, nu är jag way too tired.


Drog hem ballaste halsbandet från Weekday, Cheap står det - ca 15-20 cm brett. And of course ett finfint turkost armband från H&M.

Kommentarer
Postat av: elin

Åh! balklänning!

Jag kommer hem i helgen, vi kan ju se om vi får tid så jag kan se den :-)

2011-02-22 @ 16:49:28
Postat av: elin har ordet

Kommer du redan hem igen? Klart det måste finnas tid isåfall! Den är kanonfin! :D

2011-02-22 @ 20:26:59
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0