god morgon, god dag, god kväll!

Jag har försökt jobba ifatt lite för att prepare myself inför imorgon. Just nu känns det som att jag har massor att göra, men när jag väl tittar på det och börjar bocka av det kommer det kännas lätt som en plätt. Det är bara nu innan jag får lite planeringspanik.

Onsdag:
♥ Boka 18 biobiljetter till Burlesque på lördag, hela On Stage ska på myskväll med middag och bio!
♥ Hålla i prova på tillsammans med Emelie för dansinriktningen på Växjö Fria. Kul kul - hoppas det bli av i höst!
♥ Lunchmöte med Emelie och Emma, aka E-möte.
♥ Planera klasser.
♥ Välja klart och fixa all musik till uppvisningen i maj, ångest!
♥ Lärarmöte.
♥ Hålla mina klasser - bollywood, dance experience och bollywood igen.
♥ Handla, vårt skafferi och kylskåp ekar.

Woschi woschi... kanske dags att hoppa ner i sängen nu så man är pigg och glad imorgon bitti! Sov gott!


Titta vad fina vi är! Under lärarfotograferingen passade jag och Martin på att leka Jasmin och Alladin. Stiligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! allt fint? tänkte att jag skulle bege mig lite hemåt nästa helg? vad sägs som att ses, jag är allt lite sugen på utgång! puss

2011-02-09 @ 00:06:17
Postat av: elin har ordet

ja fy vad trevligt! men vem ääär du? :D

2011-02-09 @ 10:33:45
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: pancake

hehe, ojda! det är ju jag, pancake :P

2011-02-09 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0