watson/holmes



Mmmm! Hittils har min Växjövistelse nästan bara bestått av familljehäng, jag har saknat alla så det är så himla mysigt! Idag har jag målat, målat och målat. Jag hjälper till att fixa lite hemma, nu är det att måla tak som står högst på listan, och för det får jag lite pengar till LA. Bra deal tycker jag. :)

Men ikväll mötte jag och föräldrarna upp Eric och hans flickvän Emelie på Båten för att mumsa i oss supergod mat, och sedan knata vidare till bion för att se nya Sherlock Holmes. Vi gjorde samma sak förra året i mellandagarna och tyckte det var en nice grej att göra i år också. Vi saknade dock systrami med familj som inte kunde följa med riktigt. Och filmen var bra förresten, se den! :)


Den här fina uggleringen fick jag i julklapp av Elmaze och Kasper innan vi åkte hem från Åsa! Jag känner mig klok som en bok med den på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0