PM



Det är  ju så himla tråkigt att Växjös krogar inte har öppet längre på veckodagarna! Varje gång jag är hemma och vill ut och bara ta en cider eller nåt så slutar det alltid med att vi hamnar på PM, vilket ju är trevligt och allt men lite dyrsnobbisch för min smak. Vi tänkte ju kolla in Condeco, men vände i dörren när de spelade julmusik där. Känns lite färdigt med det! :)

Men annars vart det ju trevlans da! :D Vi har  suttit och lyssnat på helt sjuka värmländska fraser och försökt lista ut vad det betyder. Helt omöjligt. Haha!

Nååååväl! Nu måste jag gå och lägga mig! Jag ska upp tidigt och måla tak innan jag möter upp the M's på stan för att hitta bästa nyårsblåsan. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0