nobel!

Vi hade finmiddag i helgen, när vi lite sent insåg att det var Nobeldagen. Vi tog på oss kavajen och hade prisutdelning vid middagen. Jag fick den stora äran att vinna det anrika Festpriset, och motiveringen löd; "För en bra festarinsats i Egypten och för att jag blir en free spirit när jag är party party". Jag är numer en riktigt stolt festprisse! Elmaze vann det prestigefyllda Fredspriset efter en jämn match mot Kape som innehöll allt från röstningar till utslagsfrågor. Grattis! Sedan kom tequilan fram och efterfesten var spårad. :)


Jag såg viktig ut och höll ett (säkerligen) vackert tacktal!


Fredspristagaren Elmaze med hedersgästen Ella från Finland via Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0