mittwoch

Hejhej! Har ni haft en bra dag? Hela klassen har fixat och grejat inför imorgon i princip hela dagen. Vi har vår cafékväll coming up och vårt projekt har stigit till nya höjder. Det är hur mycket som helst att fixa helt enkelt. men jag tror och hoppas att alla kommer ha väldigt roligt. :) Jag borde rota runt lite i garderoben efter riktigt skabbiga kläder inför min spännande roll nu egentligen, hehe. Är dock så himla trött just nu, funderar på att embracea mitt sleepy moment och gå och lägga mig snart.

Men först! Vi hade årets sista A-timme med hela skolan idag. Pepparkakshustävling! Jag och Elmaze rockade vår grupp totalt och vi fick ihop finaste frihetsgudinnan! Jag är så stolt. De andra hade också lite roliga bidrag, men håll tummarna för att vår grupp vinner! :)


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 @ 20:59:10
URL: http://missalicia.se
Postat av: Elin

Vilken kreativitet! :)

2011-12-09 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0