merry christmas!



Vi fick världens bästa surpise när vi gick till matsalen idag, julbord åt folket! Det fanns allt man ville ha att välja på; kallrätterna, småvarmt, skinkan, dessertbuffén och ostbricka. Och så julmust på borden. Heaven! Det var lite tungt att dansa efteråt dock, men totally worth it.

Vi dansade för Niki idag igen, hiphop! Så sjukt rolig klass, vi körde bara en massa freestyleövningar och avslutade med riktigt sköna cyphers. Jag var helt slut efteråt, och det är bästa känslan i världen. Mmm! Sedan har min dag varit ganska späckad. Vi fick in ett rep inför vår show med musikerna på lördag innan middagen. Efteråt var det sista sånglektionen på terminen och nu har jag hunnit med att testa frisyrer och smink samt färgat mitt och Erikas hår till modevisningen. Blev himla fint!

Har inte ens hunnit med att ringa mami och papi som jag hade tänkt. Imorgon har vi ännu fler rep, men måste nog försöka hinna med att ta mig in till stan en sväng och fixa med min ekonomi. Kanske få en lite pratstund med familjen också. Helt sjukt att det helt plötsligt blev jättestressiga dagar här, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0