gaaah!

Nyår is coming up people! Jag har ingen aning vad jag vill ha på mig. Har suttit en stund och letat inspiration, men jag har så svårt att hitta något jag gillar. Jag är bäst på feta vardagsoutfits, eller vanliga snyggfestkläder. Nyår känns så... pampigt och pyschigt. Förra året körde jag på hotpants, korsett och spetsskjorta. Kort och gott. Jag får nog leta vidare. Måste ta mig ner till stan imorgon eller på fredag och kika lite. Så får vi se hur det kommer se ut sedan! Nytt fucking awesome år kommer det bli iallafall! :D

All pics from here.


Kanske man ska satsa på något sånt här? Hon var ju fin.


Maybe? Puffpuff och high heels?


Or.. I just say fuck you all and go all in as myself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0