Egypten - day two


Hotellet hade två egna stränder dit det gick bussar hela tiden. Här är vi på en korallstrand och chillar lite. Bara precis vid bryggan kunde man hoppa i och se ett helt akvarium med färgglada fiskar! Helt fantastiskt!


Akward pos3rs!


Jag tror jag kan vänja mig vid att hänga med AtoM utomlands, jag tycker det klär oss! :D


Du har inte varit i Egypten om du inte posat som egyptiska hireoglyfer. Nuff said! :D


PUSS PÅ ER!


PARDEY HARDEY! Vi hade två riktigt nice kvällar på fetaste klubben Pacha. Vi knatade in och battlade alla på dansgolvet, upp på scen och körde en show som gav oss gratis inträde och drinkar för resten av veckan! Hahaha! Och som vår nyfunna vän Mohammad som vi hängde med därnere sa - "You´re like famous here now! And so are we now! :D"


Vad ska man säga. Posebilderna tar ALDRIG slut! Vi fick många konstiga blickar från egyptierna och spontana applåder när vi bestämde oss för att köra cyphers mitt på gatan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0