bästa kvällen på länge!









Jag fick en riktig surprisefest igår! Hade pratat med Maja om att dra ut på fredagen, och under dagen började jag smsa en massa folk och höra om de skulle med, vilket ingen sa att de kunde. Och när klockan var runt sju, jag hade börjat fundera på att göra mig iordning för att Maja skulle komma över, så stod det plötligt en massa folk utanför dörren! Många av dem som sagt att de inte kunde komma tidigare. :D Superhappy!

Hade sedan bästa förfesten, riktigt tjejig med alla som pratade i mun på varandra om allt och vin i massor. Fick jättefina smycken. Fortsatte sedan festen på Terassen, dans hela natten lång! Tack snälla Martin och Karro som fixade ihop detta och tack alla som kom! It was the best!

Kommentarer
Postat av: vitsoppan

det var du värd många ggr om fina du!! var en dunderkul kväll :D

2011-08-13 @ 18:25:38
Postat av: elin har ordet

Tack fina Vitsopp!! Och TACk för att du kom och förgyllde källen och inte var hemma och tråkpakcade :D

2011-08-13 @ 18:57:53
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Yooursofine

Det var sjukt härlig kväll! tack!

2011-08-13 @ 20:39:58
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0