På onsdag blir jag tjugotvå, och om jag fick drömma...


... så skulle jag vilja ha en fin rullväska med fyra hjul i den minsta storleken för att kunna åka hem till Växjö ofta och smidigt!


... så skulle jag vilja ha en stabil och rejäl damcykel med en skön sadel och ordentliga däck att susa fram på.


... så skulle jag vilja ha fjäderextensions och tillbehör för att kunna pimpa mitt hår med härliga fjädrar.


... så skulle jag vilja ha en solgul Adidasjacka i herrmodell att vara snygg på dansgolvet i.


... så skulle jag vilja ha en foundation i fägen light från I.D Bare Minerals eftersom min snart är slut.


... så skulle jag vilja ha ett fancy duschdraperi att få bli glad av varje dag.

Snälla tomten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0