hemma igen!

Hej fina! Väldigt vad tyst det har varit här nu i helgen. Jag har haft en massa för mig! I fredags drog ett gäng upp till Stockholm direkt efter middagen. Och innan dess var klassen med Damon Frost asrolig by the way. Mindfuck big time I tell you! Jag och Johanna sov hs Kendi, som bor mitt på söder, bara att kliva ner och så var man mitt i stan, vid Götgatan. Riktigt nice faktiskt!

På kvällen drog vi sedan till en liten minisalsaklubb som hette La Habana (-ish) och dansade. Jag suger visserligen på salsa, iallfall när man jämför med Elmaze som är salsadrottning och kör hårt på golvet. Men jag fick min dos... Gamla gubbar och sliskiga killar bjöd upp och vägrade ta ett no for an answear. Men överlag var kvällen där astrevlig så det var helt okej. När vi satt på uteserveringen dök det dessutom upp en kille som ville fotografera mig. Hahha, han inleder med att säga att han fotar folk med "olika ursprung och olika etniska blandningar", så jag tittade lite frågande på honom och sa att jag var supersvensk. Men men, ska kolla upp honom. Lite smickrande var det ju allt! :D

Igår var vi mest och shoppade konstant, jag hade ont i armarna av att bära alla kassar. Just like that, ah-ah! Inga skor dock, vilket jag gått och tjatat om hela veckan. På kvällen satte vi oss sedan på Snaps och drack vin, vi blev faktiskt väldigt många till slut. Fler och fler dök upp, alla kände typ nån i Stockholm som kom och hängde. Idag har vi mest bara chillat runt lite, var på ett minijam i Vasaparken med Streetstar Dansstudio och sådär.

Riktigt fet helg! Så himla mysigt att hänga med mina soul sistahs och alla andra fina människor däruppe!


Johanna och jag hade en liten miniphotoshot innan vi drog till salsaklubben. Stackars Kendi fick agera fotograf, haha. Titta på andra bilden, jag ser ut som en miss Americabrud! Hehehe.


Uteserveringen på La Habana. Jag, Johanna, Kendi, Eric och Elmaze!


På stan i lördags, shoooopppiiiiinngg! :D


Vi träffade Mumin. Enough said. ♥


Lördagkväll på Snaps vid Medis. Andrea, Micha, Johanna, Nadia och jag.


Stek.


Vi drog efterfest hos Kendi efteråt.


Idag i Vasaparken, Kendi, jag och Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0