heeey soulsister



Min fina syster yster fyller år idag! 27 stora år. Fick lite najs hemmasnack tidigare och blev lite uppdaterad om Växjölivet därhemma. Men det är lugnt, i helgen får vi lite Växjöbesök i form av Josefin och helgen efter det åker jag ner. Ska fixa lite ärenden och fira familj och vänner. :) Men jag har faktiskt inte haft någon direkt hemlängtan här, jag umgås med så många fina människor här och hittar på mycket så det har inte riktigt satt sig någon längtan ännu. Inte efter själva stan iallafall. Men det blir asnice att hälsa på alla igen, och mysa med min kisse!

Men vi hörs lite senare ikväll, jag ska dra en säng till danssalen nu och koreografera. Jag aka Elin Sweetheart, Johanna Yo-Yo och Elmaze Easy-E håller på och sätter ihop en fet show. Till vad får ni veta en annan gång, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0