fölsedakalas!

The Hartonenfamily var precis här och firade mig lite! Det visade sig att det lönade sig att skriva sin önskelista på bloggen, kan bocka av lite och har inte fått en enda fråga om vad jag önskar mig! :D Hehe. Åt god mat och mumsig efterrätt, öppnade paket och umgicks lite. Like I said, det är fun fun fun att fylla år! :D Tack för allt!


Pakeeet! :D


Fick en resväska, precis som jag ville ha! Kommer bli perfekt när jag ska cruisa runt i Sverige.


Fick bara en massa bra grejer. Resväska, ny foundation, presentkort från New Yorker, färgglada strumpor, ett fint duschdraperi att pigga till en tråkig toa med, pengar. Och så plånboken som jag köpte till mig själv igår, men det fina mönstret syns inte riktigt på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0