busy bee

Hej på er! Jag är helt uppe i varv, eller ja, just nu är jag supertrött. Men tidigare idag har jag stressat ihjäl mig över flytten. Jag och Martin har packat och donat hela dagen, och mer blir det imorgon. Då måste vi dessutom klämma in vaccinering för Charles, få andrahandskontraktet godkänt, lämna in jobbnyckel, tvätta ett jätteberg av kläder, lämna grejer på second hand och fixa adressändring och sånt. Två dagar på oss. Mhmm, ser fram emot det. I mitt lilla hjärta skulle jag dessutom bli gladast om vi hann färdigt allting så man hann ha en myskväll eller så på tisdag. Håll tummarna för att allt går smooth!

Men nu måååste jag gå och lägga mig om jag ska orka med allting imorgon. Kajsa kom förbi och skulle hämta lite grejer hon glömt, men som vanligt blev det att vi satt och pratade jättelänge. :) Så nu säger vi GONATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0