söndagsturbanen på!


Feta peacejeans och tröja från H&M, turban Beyond Retro och Converse.


Nyfiken katt och cooler color whatevaa!

Hej webbers out there! Jag krängde på mig mina peacejeans och turbanen, tog Martin under armen och åkte ner till sjön för att möta upp Kotten och Emelie. Vi blev bjudna på brunch på Cafe Fontaine, süpernajs! Våfflor, ägg, mackor, frukt och annat mumsigt! Hett tips en skön söndagmorgon.

Efteråt gick Martin till jobbet och jag har mest passat på att ta mig till platser utanför bekvämt cykelavstånd med praktiskt bilavstånd. Typ Grand Samarkand. Köpte bara med mig en färgbomb från Loréal på Skult, tänkte se om det kan hjälpa mig ikampen om att få behålla min röda hårfärg lite längre mellan färgningarna. Handlade lite mat efteråt och var sedan på ett snabbt möte på Kulturama.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack <3 jag ska försöka, det är svårt när allt kom som en chock. men tur att man har dansarna <3

2011-04-18 @ 10:05:57
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0