påsk snart ju!



Påsklov snart, det bästa med mitt jobb är att jag fortfarande får känna mig som en gymnasievalp med lov och ledighet hit och dit! :D Förutom när vi har workshops och grejer inplanerade, men i år kommer jag vara i princip helt ledig. Sköönt! Funderade ett tag på att åka ner till Malmö för att gå på Easter Drop med Kyle Hanagami på The Hip Drop, men jag tror inte jag har råd. Så det blir hemmaplan för mig! Jag tänker njuta av att kunna göra vad jag vill på kvällstid för en gångs skull.

Och kanske fira lite påsk också! Det blir nog nån tripp till farmor och kanske lite påskmiddag på peppen, som vi brukar ha. Men mer vet jag inte. Jag är sugen på att gå lite mer all in i år, vad brukar man göra då? Påskpyssla? Måla ägg och ge varandra stora påskägg med godis? Påsk brukar alltid smita förbi utan att jag hinner reagera, så jag känner mig lite som en newbie på området, haha. Hur brukar ni fira påsk och vad brukar ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0