onsdag sjätte april tvåtusenelva


Köpte lite nytt när jag var i Stockholm sist. Världens mysigaste tröja från Vero Moda för ynka 60 kr, och finfina leggings från JC.

Lämnade Rosanna för en stund sedan och sitter nu och planeringspausar på Kulturama. Ska tillbaka till den där hälsomottagningen nästa vecka igen för att kolla mitt blodsocker eller hur det var, spelar inte så stor roll för mig egentligen - och det behövs nog inte ens, men de verkade så tafatta så jag sa att jag kom igen. Får de öva på att ta stickrpov en gång till, hehe. Åt sedan på Maido och fick med mig en fin tröja och lite smågrejer jag behövde hem. Bra bra! Nu måste jag fortsätta jobba, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0