lång dag ger kort sömn



Jag håller på att somna över tangenterna just nu, men en liten snabbisuppdatering hinns nog med! Idag har jag varit på jobbet precis hela dagen. Från halv nio imorse (det var duktiga och dansglada grabs på workshopen - thank god!) till tio när jag kom hem. Martin hade iallafall lagat mat till oss när jag kom hem, så jag slapp gå hungrig och bli ännu segare i huvudet. Well, får nog ta en snabbdusch nu, läste någonstans att man ska förbereda håret med en inpackning nån/några dagar innan man färgar det, så jag får väl göra det. Tänkte fixa till utväxten imorgon - fin lagom tills jag åker ner till Malmö/Lund i helgen!

Och hörrni! Kommer ni ihåg det här? Dansens dag imorgon ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0