it feeels good

Hemma efter en lång (och ensam!) arbetsdag. Jag valde att köra mina klasser idag trots att det var en röd dag, de andra tar igen den någon annan dag, men jag vete fan när jag skulle hinna få in det så jag sket i det. Passade till och med på att stoppa in två klasser till som jag behövde ta igen. On Stage har mycket att göra, efter att vi legat lågt nu under terminen så blir det en massa gig nu under en månads tid. Stressigt men kul! I´m a busybee nu!

Det börjar närma sig uppvisningen nu! Bara en månad kvar innan alla ska kunna sina danser, ha fixat kläder och smink, alla stressar omkring bakom scen och har roligt som fan. Sedan jag var tio har det alltid varit värsta höjdpunkten varje år. :D Awesome! Det börjar kännas i salarna, bland eleverna och bland lärarna. Huu - kom och titta den 28 och 29 maj!


Haha, jag älskar denna videon. Från ett gig med On Stage i oktober förra året.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så fantastiskt!

1800tals-förklädnad med mask och dödsminkning, sen ett par nya adidasskor som är helt clean! :D

OHYÄH That's how dead people roll, hihi.

2011-04-25 @ 23:13:59
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hmmm, borde finnas stugor runtom Borgholm och Köpingsvik. Fast Köpingsvik är rätt smockat under midsommar med massa onödigheter och tramsflams.

Kanske finns något upp mot Löttorp och Böda med, men vågar dock inte lova något ;D

2011-04-26 @ 00:01:05
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: Olivia

Låter kul! :D

2011-04-26 @ 00:04:35
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0