all i do is win, win, win no matter what!

Söndag - vilodag, pfft! No no no, jag har städat hela dagen istället, och nu fick jag belöna mig själv med lite bloggläsande och facebookdrogen! :D Problemet är bara att jag blir så himla sugen på att dra till New York hela tiden efter att ha läst Sofie Lundbergs blogg, verkar så himla härligt där borta! Jag kan inte sluta läsa heller, kikar in flera gånger om dagen! Jag skulle behöva en miljonär som lite då och då stoppade in pengar på mitt konto, för att jag varit snäll eller så. :)

Nu kurrar magen så jag får nog pysa och laga till något att äta! Ikväll blir det träna lite också, tänkte hoppa in i Martins hiphop fördjupningsklass. Kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0