wouldn´t it be nice?

Tyvärr var det lite svårt att ta en rättvis bild, men denna tapeten smäcktes upp i vårt gästrum/walk in closet. Guld! Jag gillar den skarpt. Just nu ser hela rummet ganska tråkigt ut, eftersom vi behöver ett stort hyllsystem därinne. Men det kommer i alla fall vara lyxigt guldigt med fräscht vitt till. Så alla gäster känner sig sådär välkomna, och vi får den där extra lyxkänslan i garderoben. Jag gillar att det är ett gammalt element där inne också. Antingen inga element alls, eller lite snygga retroaktiga sådär.





Men elementet är lite slitet, och hur fint vore det inte att måla det i en schysst metallicfärg som här nedanför? Ett snyggt skimrande guldigt element låter inte alls fel i mina öron. I wish att man fick göra vad man ville i en hyreslägenhet, men jag vet inte om hyresvärden skulle gilla det. Hmm. Fjäska lite kanske?


Bild från www.beckers.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0