there´s no place like home!







Jag är hemma, äntligen! Det har varit en lite spännande helg. Lördagen gick åt till att sitta på två föreläsningar, i mindfulness och hjärnkoll. Intressant, men ibland fick man lite myror i brallan. Långa pass! Mellan åt vi mest bara.
jag gillade att damen citerade Kung Fu Panda (förövrigt en ganska dålig film, men jag gillar citatet anyway!). Lev i nuet!

"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, and that´s why we call it present."

På kvällen knallade vi ut på stan och kollade in Kulturnatten i Uppsala lite. Träffade Emelies kompis Ulrik en sväng, kollade in lite band som spelade och sådär. Det liknade mest Växjös Karl Oskardagarna. Fulla tonåringar lite överallt, och vi lyckades inte hitta all kultur. Mest langosvagnen. :)

Idag vaknade jag med illamående. Jag mådde piss precis efter frukost, fick kuta upp på rummet och "må lite dåligt" so to speak. Kände mig mycket bättre, tog en dusch och knallade mer till Blossom Taintons föreläsning, men efter halva fick jag dra till rummet igen och sedan sova genom dagen i princip. :( Jag gissar på någon slags släng av matförgiftning. För nu känner jag mig bra igen! Det trista är att jag missade Blossom, prova-på Zumba och lunchen. Vi hann sitta med en liten stund under kostföreläsningen klimatsmart mat. Sedan flyget hem! Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0