spöktimmen

Mina sena arbetstider har definitivt satt igång sena nattvanor! Fast egentligen har jag nog alltid varit sådan. Så fort det blir kväll får jag lust att börja plocka iordning och städa undan. Fixa med alla kvitton, kolla upp grejer och annat oviktigt. Jag är definitivt som allra latast när jag precis har vaknat. Detta skapade lite problem när jag var yngre, för mamma är precis tvärtom. Hon går upp tidigt, gör vad hon ska och är sedan ledig resten av dagen. Jag går upp, gör inte alls vad jag ska och måste sedan känna mig något stressad resten av dagen. Vi hade lite kommunikationsproblem när hon skulle hjälpa mig med något, skulle man ju kunna säga. Det är så himla dumt ju! Men jag lär mig. Jag försöker vara diciplinerad tidigt, men jag måste belöna mig själv efteråt med saker som planlöst surfande och "jag gör ingenting egentligen men tiden springer ändå iväg"-grejer. Hmm. Ska bara plocka iordning lite till i vardagsrummet, sen ska jag sova. Sen.


Cutiepies hittade här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0