queenies of dancehall


Mina raggaelever under klass idag, jag har lite dåligt samvete över eventuella blåmärken på knäna. Oupsi.

Jag håller på att koreografera inför ett uppträde till OnStage, och det kommer bli så fett! Jag ser verkligen fram emot det! Keep your eyes and ears open, och kom och supporta kidsen! Det kommer bli grymt! Så idag har jag inte haft för mig något annat än att egentligen bara försöka få ut koreografin ur hjärnan. Man blir lätt lite smått manisk då, haha. Glömmer halvt bort att man är hungrig och tiden har man noll koll på. Så kan det gå!

Hörrni! Har ni vägarna förbi Stockholm i helgen så tycker jag ni ska kolla in workshopen med amerikanska Malaya i lyrisk jazz. Hon kommer finnas både på Marikas och Balettakademien. Go for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0