partheeey, it´s on!

Jag hann aldrig blogga igår, jag kom hemrusandes efter jobbet och slängde mig in i duschen. Hängde lite med Martins släktingar, åt god mat och umgicks. Efter att alla gått hem satt vi och Martins buddy Pablo från Malmö och kollade på stand up och sådär. Riktigt trevligt! Idag har vi hunnit med en runda på stan, jag köpte ett par schyssta brallor och en kavaj, och sedan systemet. Ikväll vankas kalas, vi ska ha vår inflyttningsfest! :D Det blir nog riktigt grymt.

Tänkte dra en repa till affären snart, Martin är och klipper sig, vi städar lite smått och ska snart bli snygga. En awesome dag och kväll. Love, folks!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv : ska försöka :) men fick du mitt sms? det är lite df jag inte mår bra :/

2010-09-25 @ 15:16:24
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0