ooh!

Jag känner mig lite smånervös. Jag ska snart på ett möte där jag ska övertyga alla om hur bra min tjänst är i princip. Förhoppningsvis gillar alla det jag säger och det är frid och fröjd. Charles har iallafall fått lyssna på vad det är jag har tänkt säga idag. Med tanke på att han lugnt och stilla låg kvar så lät det nog inte alltför konstigt! :) Seadn har jag egentligen inte hunnit med mer idag, förutom lektionsplanering då.

Martin har åkt till Stockholm med sin klass nu också så inatt är första gången jag sover själv! Spännande! Men nu måste jag skynda på lite så jag hinner sminka mig och hämta visitkort också!


Det fick bli lil wayne idag, hann inte fastna på bild själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0