my top five places i wish to visit this fall



Jag vill se Kingston, hänga på stränderna, möta härliga människor och njuta av solen. Dansa på riktigt, se jamaicanerna visa hur det ska gå till. Och lära mig dialekten. Jamaicansk engelska slår alla andra dialekter! Åh, ge mig Karibien!



Konst, kultur, mode och puls! Och god mat. Mmmm! Och tapas. Jag vill äta massvis med tapas.



Jag har aldrig varit i London, trots att jag alltid har velat. Snart måste det fan bli av! God Damn it!



Sunny Greece. Vad finns det att säga? Solterapi.



Och sist men inte minst, Paris! Jag tror jag har varit fransyska i ett tidigare liv. Jag älskar smakfullheten och glamouren! Jag vill svassa omkring på gatorna och känna mig petite och fab. En kärleksresa till Kärlekens Huvudstad, amour oh la la!

Kommentarer
Postat av: j u l i a

grekland är underbart!

2010-10-05 @ 11:00:56
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0