jag ♥ martin

Vår historia är inte komplicerad, men den är förbannat fin. Martin började dansa i samma grupp som jag, och kom med en massa nya och fräscha idéer. Hiphopkillen som var inflyttad från Göteborg och allt. ;) Till en början tyckte jag att han var divig, men lite senare att han var en schysst kille med ett nice looking utseende. Efter en månad drygt så träffas vi på Oléo (Tjoho! Även skabbiga ställen hyser kärlek!) och "fattade tycke" för varandra. Inte långt efteråt var vi ett par. Efter cirka två månader flyttade jag hemifrån. Martin hängde hos mig konstant. Så efter ännu en månad så räknade vi oss som sambos. Nu bor vi i en superfin trea tillsammans, har skaffat en liten katt och firar snart ett och ett halvt år som ett par.

Jag älskar honom! ♥








Kommentarer
Postat av: sofia

härligt:) tack!:D

2010-09-27 @ 15:16:12
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0