jag hoppar från plats till plats

Nu ska jag ner till stan för att möta en snubbe och prata lite dans, boka in OnStage lite grann sådär. Därefter blir det jobb! När jag kommer hem så kommer det vara kalas här för Martin, lite av hans släktingar kommer hit , plus en av hans gamla kompisar från Göteborg! (Men som nu bor i Malmö, rörigt.) Jag slipper iallafall bry mig om matfix oxh annat. Det har jag stressat nog med idag. Vi var på Willys klockan 7 (!) imorse och handlade! Så tidigt har jag inte varit uppe på länge I tell you! Men det är skönt att komma igång tycker jag, speciellt med tanke på att jag skulle till Katedral för att snacka lite med esteteleverna där om PAGH. Jag är lite smått uppspeedad just nu, det är alldeles för mycket att ha koll på i mitt huvud just nu.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Willys bra skit ;)

2010-09-24 @ 23:29:02
URL: http://ceciliacarlsonbubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0