i heart this

Nej det bästa i livet är inte saker. Det är det där fina som inte alltid syns. Att ha en fin sambo som älskar mig, en mjuk katt som får mig att skratta, ett hem som känns välkomnande och en familj som är fin. Bland andra såklart. Det finns överallt och when you least expect it, får något eller någon dig att le. ♥ Jag har ett fint jobb som gör mig lycklig. Jag hoppas verkligen att mina elever känner samma sak som jag. Jag blir glad och upplyft av att få dela med mig av mitt till mina elever, och förhoppningsvis går de hem och känner sig glada, sedda, upplysta och längtar efter nästa vecka. Jag håller tummarna för det.


weheartit

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

fint!

2010-09-21 @ 02:14:18
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0