free your mind!

Hoppla! Idag blir det bollywood och dance experience för min del. Det blir commercial jazz med klack, till en kick ass låt. Det blir bra. :) Jag har haft lite planeringsproblem idag bara, vaktmästaren var här för att sätta lister i de tapetserade rummen, så rätt var det var så satte han igång en stor såg som illtjöt. Och han kommer imorgon också, vid halv åtta på morgonen! Jajks. Hoppas han sågar ordentligt då, så vår granne under oss får igen lite för att han spelar musik och har gäster till sent varje dag. Mähähäh. Det är galet lyhört!



Nu får jag nog skynda mig att pensla på lite smink, idag är det första lärarmötet för terminen! Sviiiisch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0