don´t balme it on me, hey! blame it on the boogie

Back home, men käk i magen och återfådd energi! Sista lektionen, jeez. Huvudet började värka mer och mer, och min humornivå blev bara lägre och lägre. Skönt med fina elever som är ösiga då iallafall. :) Det är lite spännande det där nu. Två av eleverna som går ledarutbildningen på Kulturama har mig som fadder. Det innebär att de kommer och kollar in mina klasser lite, kollar hur jag undervisar och sådär. Helt plötsligt är det någon som bedömer mig när jag har mina svaga moments med dåliga skämt och fnissig karaktär. Haha. Anyway, skön dag på jobbet idag. Skön dag i övrigt också. Lovely! Och imorgon är det redan fredag! Mmm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0