det har varit en lååång dag!

Pjuh! Jag har haft lite torsdagsångest idag. Vaknade, planerade klasser - extraplanering idag eftersom jag skulle hålla en workshop på två timmar i bollywood och hiphop, tittade på mitt stökiga hem och blev ledsen. Mjääääh jag hinner inte med nånting! Buhu. Tur att fina Martin kom och sa att det ordnade sig. Kom med tips och kramar. Okej. Jag gaskade upp mig ganska fort. :) Men vad gör man när man får en släng av vardagsdepression? Man skärper sig och get back on that high horse! Jag har proppat i mig godis hela kvällen så jag var pigg under alla klasser, och jag är fortfarande inte trött. Sockerchock någon? Anyways, får väl krypa ner ändå och stirra i taket eller så. :) Sov gott!


Denna bilden hänger nu i Kulturamas café. Finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0