dagens...

vill ha: En resa någonstans med tid att bara koppla av och ha kul. Ge mig någon, snälla?

klädsel: Randiga haremsbyxor från Hängmatta och magtröja från H&M.

frisyr: Slarvig knut på huvudet.

låt: Allt jag kan komma över inom Bollywood just nu!

planer: Planera och koreografera, sedan lite städning innan jag drar ner till jobbet. That´s about it.

saknad: Stockholm, jag gillar att strosa runt där utan planer.

dummaste: Hur svårt det alltid ska vara att hitta låten jag vill ha.

misslyckande: Jag bad Martin hjälpa mig upp klockan 7 i morse. Starta dagen tidigt you know, komma igång. Han gick till skolan och jag sov vidare till halv 12. Fail.

drog: Facebook! Och ändå har jag så mycket annat att göra, men det gåååår inte att slita sig!

köp: Betalning av räkningar, fifan.

godaste: Stuvade makaroner, MUMS!

humör: Lite trött och seg, inte alls på G. Men jag mumsar på godis så det ska nog ge sig!

citat: Lev som om varje dag är den första!

roligaste: Ouff, att kolla på icanhazcheesburger.com. Roligare än så har det inte hunnit bli ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0