see you tomorrow!

Shit shit, under min tredje klass idag smällde det till med ont i halsen helt plötsligt! Jag hoppas verkligen att det inte blir värre, håll tummarna för mig! Jag tror det har lite med stress och göra, säkert. Det har varit mycket de senaste dagarna med extraträningar och andra möten och grejer. Jag blir alltid nervös när On Stage ska dansa, av någon anledning är jag mer nervös nu, än tidigare när jag alltid var med och dansade själv. Det spelade ingen roll ifall jag bara hade nollbyten och galna danser. :)

Imorgon lugnar det ner sig lite iallafall, kom och se On Stage dansa klockan 11.15 i Katedrals aula! Det kommer bli grymt!  Supporta, skrik, klappa högst. Jag räknar med er alla! :D


On Stage under en träning förre terminen. Bad Romance - kom och se den live imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0