på att igen!

Har ni haft en skön helg? Min har varit skön. Men imorgon börjar det igen. Jag ska en sväng till Nässjö imorgon för ett jobbmöte, inom min administrativa tjänst med PAGH. Jag hoppas verkligen på att jag slipper dumma förseningar, jag vill verkligen inte att det går ut över mina klasser på kvällen. Håll tummarna!

By the way. Jobbar du med ditt projektarbete och går på Katedral? Då borde du definitivt fundera över ifall du vill jobba med mig! Jag kan erbjuda en massa bra saker, rådgivning, kontakter eller hjälp med tryck av affisch, you name it. Det är väldigt enkelt. Jag ger hjälp - mot att du rapporterar till mig hur många timmar du har jobbat med projektarbetet. Det är det som upptar mina resterande 25 % utanför undervisningen. :)


Nässjö Station. Fina grejer alltså dit jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0