i´m the lady in colour, oh she´s a dancer they say

Ouh! Det var en trevlig syn som mötte oss när vi kom hem! Ett IKEApaket, ett plåtbord för balkongen och en massa egenplockade äpplen från stugan på Öland. Det är ibland väldigt behändigt att låta sina föräldrar ha en egen nyckel till lägenheten. Mjahahoo!

Annars har jag haft en allmänt lång dag idag. Var på lärarträning vid 14, dansade Michael Jackson style med Emma. Nästa vecka är det min tur att hålla i ragga. Dyk upp! Efteråt hann jag med att snacka runt med butikerna i Linnégallerian, placera ut mina grupper i olika delar av nästa års uppvisning, snabbfixa lite med Sussi och ha en extraträning med min raggagrupp. Det känns skönt, en sån där dag man hann med lite sådant som man inte annars brukar hinna med! I like. Imorgon blir det också en lång dag. Ska på möte under förmiddagen angående våterminen, och det är min längsta dag med klasserna. Ska försöka pressa in lite koreografering till ett projekt och lite jobbmailande också. Pjuh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0