do you want to come and play?

Jag har haft en grymt effektiv dag! Martin och jag hann med storstädning och tvätt på förmiddagen, fixade ihop scenografi till OnStages gig i Linnégallerian och hade möte om nästa års uppvisning vid lunch, hade Emelies jazzare (vi bytte klass!) och sedan mina raggaelever nu innan arbetsdagen tog slut. Men eftersom jag älskar mitt jobb fanns det inget annat jag och Emelie diskuterade när vi drog till Koh Thai för lite käk. Hehe. What else finns det att prata om när man ändå sitter där - svettiga och oglammiga, och precis efter klass? Inte för att jag blev ledig mentalt efter det heller, det blev lite PAGHprat med en kompis till Martin som ville ha hjälp med sitt projektarbete.

Nu sitter jag iallafall och mumsar ballerinakex (och planerar inför morgondagen)! Kom ihåg att dyka upp i Linnégallerian (gamla Wedins) vid 12 och 13 imorgon för att kolla in OnStages grymma show! Puss på er som kommer! ♥


Come visit a show you never seen before, never heard before!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0