släktfest

Min kusin tyckte att vi sågs alldeles för sällan, så han och mamma drog igång en fest. Knytis, alla fixade något tillsammans. Snapsvisor, paketlekar (gaalna, jag roffade åt mig några fina juldekorationer och en städspray till köket, hehe), dans och häng. Riktigt trevligt! Synd bara att både jag och Martin var helt slut igår, så vi satt och nästan somnade i soffan...


Såhär ser det ut på alla kalas. Eric kittlar första bästa minikusin han kommer över.


Lisa satt och posade så fint när vår morbror kastade en godis i huvudet på henne. Detta blev resultatet! Ha!


Jag och Martin slöar i soffan. Klämman Martin håller i var åtråvärd i paketleken - alla ville åt den. Jag färgade by the way om mitt hår igår, nu är jag nöjd med färgen! Bara den inte släpper.


Kusin Vitamin, Simon var arrangör och trubadur som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0