roll the dice

Hemmaaa, helt slö i huvudet. Gah! Men det var en skön dag idag. Vi fick lite smaskig kladdkakamuffins som Kajsa bakat på hiphop avancerad, det börjar bli en riktig ovana, haha! Well, det är bara fyra gånger kvar på terminen, och de jobbar hårt - så en liten kaka på slutet ska väl funka. Ähem. :) På hiphop prep fick jag assistans idag av söta Elma. Hon går ledarutbildningen och hade i uppgift att undervisa lite på en av mina klasser. Det gick jättebra - och det är väldigt nyttigt för mig att se sina elever jobba efter någon annan. Och så har jag lärt mig att muslimerna idag firar en högtid! Tyvärr vet jag inte vad den heter men det var ju lite trevligt iallafall! :)

Så that´s my day. Fan vad fort det går! Är det bara jag som blir mörkrädd av att dansterminen bara har fyra veckor kvar, redan?


Balett är så fint, men det är nog inte riktigt för mig.. får titta på andra som är så fina och dansa annat själv!

Kommentarer
Postat av: Marcös

Eid Mubarak på re Elin (Sååå heteren va, hihihihi)



Nästa vecka ska jag bannemig få med mig bullar till hipetti hoppen och då skare smaskas!

Näh du är int' ensam, tiden går alldeles för fort nu för tiden. Hinner ju knappt vakna fören det är en ny morgon..

2010-11-16 @ 22:54:45
Postat av: elin har ordet

haha okej :D tur att jag har en liten nördig dude som du!

2010-11-16 @ 23:17:49
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0